witam ja też 24.12.11 wysłałem 2 sms AP.GONL2 za 11 zł i dwa sms AP.GONL3 za 20.91 zł kody za 11 zl otrzymałem ale dwa pozostałe nie gdyż administrator stwierdził iż nie wysyłałem smsów o tresci AP.GONL3 za 20.91 zł jednak pieniądze z mojego konta zostały pobrane czyli prawie 42 zł wyczuciem w piach, owszem sieć była lekko przeciążona jak to w święta ale obydwa smsy zostały wysłane treść także miały prawidłową ponieważ sprawdzałem dwa razy . Chyba administracja ma możliwość sprawdzenia czy z mojego telefonu pieniądze zostały przelane na wasze konto bo nie mam zamiaru płacić za coś czego nie otrzymałem liczę ze przyjrzycie się tej sprawie i otrzymam zaległe kody do monet lub zwrot pieniędzy Pozdrawiam
już wypełniałem ten formularz i administrator stwierdził ze smsów o treści AP.GONL3 nie wysyłałem hehe kasę pobrali ale smysy niedoszły do nich to jest najciekawsze skoro smsy nie dochodzą to pieniędzy nie powinni pobierać więc coś tu jest chyba nie tak
Pomiędzy nami, jako końcowymi odbiorcami płatności, a Państwem - płatnikami, są firmy pośredniczące. 99% problemów z płatnościami leży po stronie firmy DotPay, i jeżeli z Ich strony nie otrzymamy wyjaśnienia, postępowanie reklamacyjne jest zawieszone.
Dziś otrzymałem moje 2 zaległe kody od Biuro Obsługi Klienta Dotpay gdy wpisałem je otrzymałem 7.90 Monet a powinno być 16.08 to jest normalnie porażka jaki w ich firmie panuje nie porządek smsy które wysyłałem były o treści AP.GONL3 a nie AP.GONL2 fakt iż tego dnia wysłałem w sumie 4 sms jednak AP.GONL2 otrzymałem już kody wyraźnie im napisałem że nieotrzymaniem smsa zwrotnego AP.GONL3 a oni swoje.