Strona 1 z 1

REGULAMIN DZIAŁU

PostNapisane: 10 lis 2011, 15:27
przez ibelieveicanfly
1. Temat wniosku ma zawierać Twój nickname z gry.
2. W temacie mogą się wypowiadać tylko i wyłącznie osoby mające bezpośredni związek ze sprawą.
3. Wzór:
Kod: Zaznacz cały
[b]Osoba odpowiedzialna za nałożenie kary:[/b]   
[b]Powód nałożenia kary:[/b] 
[b]Wyjaśnienie:[/b]
[b]Dowody w postaci zdjęć:(nie konieczne)[/b]

Regulamin obowiązuje od dnia 10. listopada 2011r.

Re: REGULAMIN DZIAŁU

PostNapisane: 17 lis 2011, 10:48
przez ibelieveicanfly
Pragniemy przypomnieć, iż zgodnie z regulaminem
Kod: Zaznacz cały
7. Administrator zobowiązany jest podać uzasadnienie swojej decyzji (chodzi o argumentacje banów) w czasie do 14 dni roboczych od momentu napisania odwołania.


W związku z czym informujemy, iż żadne ponaglanie nie przyniesie wymiernych skutków.

Poza tym - telefon kontaktowy, podany w zakładce "kontakt" jest przeznaczony dla mediów, kontrahentów oraz dla graczy tylko i wyłącznie w przypadku, gdy w grze wystąpił rażący błąd (serwis stał się niedostępny, gra została zatrzymana z nieznanego powodu itp).

Administracja nie ponosi ŻADNEJ odpowiedzialności za ewentualne straty w gołębiach, które umarły z głodu w okresie banicji.