pomyłka premium

Tutaj można przedstawić wychwycone w grze błędy

pomyłka premium

Postprzez Radoslaf » 30 mar 2015, 20:47

Witam, dziś wysłałem 2 razy nie prawidłowo SMS za 11,07zł. i pobrano mi za to pieniądze. Wiadomości jakie otrzymałem były następujące: "Błąd. Wiadomosc zostala przeslana na zly numer lub tresc wiadomosci jest bledna. Sprawdz i wyslij wiadomosc ponownie. Dziekujemy"
Po dokładnym sprawdzeniu wpisałem AP.GOONL2 zamiast AP.GONL2. Proszę o zwrócenie mi pieniędzy.
"[...]dobra forma jest w zasięgu ręki[...]"
Radoslaf
 
Posty: 799
Dołączył(a): 25 gru 2011, 2:00

Re: pomyłka premium

Postprzez VANHEE » 30 mar 2015, 21:45

VANHEE
 
Posty: 99
Dołączył(a): 04 paź 2014, 15:38

Re: pomyłka premium

Postprzez Moderator » 31 mar 2015, 9:19

Na premium w regulaminie pisze gdzie się zwracać w razie pomyłki admin nie ma z tym nic wspólnego było już to pisane wielokrotnie na forum.
[*]Co cię nie zabije to cię wzmocni
Avatar użytkownika
Moderator
 
Posty: 1230
Dołączył(a): 28 lip 2012, 21:03

Re: pomyłka premium

Postprzez Administrator » 31 mar 2015, 9:46

Proszę wypełnić reklamacje pod adresem: https://ssl.dotpay.pl/reklamacje/platnosci-sms/ chociaż nie mam pojęcia jak oni się zachowają w takim przypadku, bo błąd jest oczywisty. Gdyby pomylił Pan numer to nie uznają reklamacji w 100%, bo ktoś, gdzieś w świecie otrzymał za to pieniądze, natomiast tu numer się zgadza, a błędna jest treść. Do mnie Pańska wpłata nie dotarła.
Administrator
Administrator
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 03 paź 2011, 12:03

Re: pomyłka premium

Postprzez Radoslaf » 31 mar 2015, 14:49

Okej, zgłosiłem to i bardzo szybko rozpatrzono mój wniosek- pozytywnie.
Błędne wiadomości zamieniono mi na prawidłowe kody premium. Temat do zamknięcia.
"[...]dobra forma jest w zasięgu ręki[...]"
Radoslaf
 
Posty: 799
Dołączył(a): 25 gru 2011, 2:00


Powrót do Błędy i zgłoszenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości