Strona 1 z 1

pomyłka premium

PostNapisane: 30 mar 2015, 20:47
przez Radoslaf
Witam, dziś wysłałem 2 razy nie prawidłowo SMS za 11,07zł. i pobrano mi za to pieniądze. Wiadomości jakie otrzymałem były następujące: "Błąd. Wiadomosc zostala przeslana na zly numer lub tresc wiadomosci jest bledna. Sprawdz i wyslij wiadomosc ponownie. Dziekujemy"
Po dokładnym sprawdzeniu wpisałem AP.GOONL2 zamiast AP.GONL2. Proszę o zwrócenie mi pieniędzy.

Re: pomyłka premium

PostNapisane: 30 mar 2015, 21:45
przez VANHEE

Re: pomyłka premium

PostNapisane: 31 mar 2015, 9:19
przez Moderator
Na premium w regulaminie pisze gdzie się zwracać w razie pomyłki admin nie ma z tym nic wspólnego było już to pisane wielokrotnie na forum.

Re: pomyłka premium

PostNapisane: 31 mar 2015, 9:46
przez Administrator
Proszę wypełnić reklamacje pod adresem: https://ssl.dotpay.pl/reklamacje/platnosci-sms/ chociaż nie mam pojęcia jak oni się zachowają w takim przypadku, bo błąd jest oczywisty. Gdyby pomylił Pan numer to nie uznają reklamacji w 100%, bo ktoś, gdzieś w świecie otrzymał za to pieniądze, natomiast tu numer się zgadza, a błędna jest treść. Do mnie Pańska wpłata nie dotarła.

Re: pomyłka premium

PostNapisane: 31 mar 2015, 14:49
przez Radoslaf
Okej, zgłosiłem to i bardzo szybko rozpatrzono mój wniosek- pozytywnie.
Błędne wiadomości zamieniono mi na prawidłowe kody premium. Temat do zamknięcia.