Strona 1 z 3

błąd w handlu

PostNapisane: 26 wrz 2013, 16:58
przez szymczak16
Pisałem do Pana admina na priva ale jest brak reakcji. Proszę sprawdzić grę na s4 ponieważ nie mogę handlować z wieloma hodowcami a nie mam z nimi nic wspólnego. Czekam na szybką reakcję bo nawet na rynku nie mogę nic kupić. Do Pana admina wysłałem wiadomość na prv

Re: błąd w handlu

PostNapisane: 26 wrz 2013, 20:35
przez Moderator
Czy rok na forum to za mało, by wiedzieć co takie zgłoszenie powinno zawierać

Re: błąd w handlu

PostNapisane: 26 wrz 2013, 20:59
przez szymczak16
Moderator napisał(a):Czy rok na forum to za mało, by wiedzieć co takie zgłoszenie powinno zawierać


Pewnie za mało!!!
A po co do wiadomości Ci jaki ja mam nick w grze? Priv poszedł już dawno do amina tylko nie mam żadnej odpowiedź wiec ponawiam temat na forum!!!

Naucz się czytać a nie tylko wiecznie wsiadać na graczy!!!
Pozdrawiam.

Re: błąd w handlu

PostNapisane: 26 wrz 2013, 21:12
przez Moderator
Mi nie potrzebny ale adminowi tak, a PW admina nie czytam i jasnowidzem też nie jestem

Gdyby to było normalne forum, odpowiedz by była prosta, Admin ma dane wysłane na PW , ale nie bo było by to sprzeczne z przyzwyczajeniem tego forum.

Naucz się czytać a nie tylko wiecznie wsiadać na graczy!!!


Człowiek stara się pomóc, adminowi wysyłam odzielnie wiadomości o błędach jakie zgłaszacie, tylko po to by było szybciej 90% z was nie podaje Nick -nr, staram się zaoszczędzić czas adminowi po to by nie pisał zbędnych postów i miał wszystko gotowe, po co to robię, tylko po to by być oskarżany

A teraz mi precyzyjnie wytłumacz i uzasadnij swoje oskarżenie tak by było jasno, czego nie przeczytałem Pw admina
czym wsiadłem na ciebie i co jest nie tak w moim poście że mnie oskarżasz
Czy rok na forum to za mało, by wiedzieć co takie zgłoszenie powinno zawierać

Re: błąd w handlu

PostNapisane: 27 wrz 2013, 22:19
przez szymczak16
Wiesz ja też nie jestem jasnowidzem i nie wiedziałem że admin nie czyta privów. Zdenerwowałem się bo moim zdaniem napisałeś te rok czasu to za mało wścibską.
Powiedz jak mam sprawdzić te ip w grze to sprawdzę i podam skoro admin nie czyta prywatnych wiadomości.

Re: błąd w handlu

PostNapisane: 27 wrz 2013, 23:33
przez Moderator
Czy admin czyta czy nie czyta to nie moja sprawa, ale kiedyś się wypowiadał że nie odpisuje na bzdety albo jak pw są nie kompletne
czy warto się zaraz unosić, chyba nie

ID, możesz je sprawdzić wchodząc w swój profil. czyli klikasz na swój nick i u góry w pasku wyświetli się .[b]golebieonline.pl/profil/[/b]i tu jest podany nr

Re: błąd w handlu

PostNapisane: 28 wrz 2013, 12:32
przez szymczak16
ok spoko już.
Moje ip 109

Czekam na naprawienie błędu

Re: błąd w handlu

PostNapisane: 03 paź 2013, 21:08
przez szymczak16
Odświeżam temat błąd jak występował tak występuje...

Czekam na jako kol wiek odpowiedź bo na razie jest cisza;/

Re: błąd w handlu

PostNapisane: 18 paź 2013, 8:15
przez Administrator
To nie jest błąd, widzę przynajmniej kilkanaście adresów ip przy Twoim koncie i co ja mam z tym zrobić? Odblokować na słowo?

Re: błąd w handlu

PostNapisane: 18 paź 2013, 13:42
przez szymczak16
Nie moge nawet kupowac golebi od zbynia a wczesniej moglem. Mi sie wydaje ze moze czesto loguje sie z tel i dlatego mamy wspolne ip bo innaczej tego nie widze. Blad jest dopiero od tego sezonu...