JumP.Street napisał(a):Punkt 12.
"Gracze aktywnie wyczekujący powrotu gołębi, będą mieć kilka minut przewagi nad osobami off-line."
Nie do końca jestem pewien czy to jest potrzebne i ma sens bo jak wiadomo duża grupa graczy takiej mozliwości miec nie będzie.Gołąb wracający z cięzkiego upalnego lotu nie patrzy czy chodowca jest czy nie tylko wchodzi do gołębnika bo chce sie napić i odpocząc.ale to sa kwestie sporne.
Generalnie opcja ta ma przyciągać graczy do komputerów i stwarzać większe szanse na konkursy u graczy nie posiadających eska. Naturalnie nie można zapomnieć o osobach, które pracują, uczą się i nie mają czasu by wyczekiwać na przylot i dla takich osób został stworzony pomocnik, który zwoła gołębie gdy gracz jest offline. Niestety, albo i stety jest to opcja za monety. Rozumiem, że część osób nie będzie z tego rozwiązania zadowolona, ale uważam, że jest słuszne i pozwoli na finansowanie gry nie dając przy tym od razu wielkiej przewagi graczowi. W momencie, gdy gracz posiada zegar tradycyjny, to gołębie bez wołania wejdą do gołębnika po 2-5 minutach, w przypadku eska czas jest krótszy i wynosi 1-2 minuty. Wartości te mimo wszystko nie są duże i nawet bez eska i pomocnika prawdopodobne jest, że gołąb zmieści się do dalszych konkursów, natomiast aby wygrać już będzie trzeba dać coś od siebie. Ze wszystkich nowych opcji mam świadomość, że ta wzbudza największe kontrowersje i jeśli po kilku sezonach gracze stwierdzą, że jest totalnie nietrafiona, to zostanie wyłączona.
JumP.Street napisał(a):druga sprawa to temat sekcji, według mnie powinien być limit max 5 na serwer a gracz który do niej wstepuje ma obowiązek byc w niej przynajmniej 3-4sezony bez molziwości zmiany,po co 20 sekcji a w polowie po 4-5 graczy...
Ewentualnie sekcje z automatu z podziałem na klasy powiedzmy Elita-miejsca 1-20 grupa zaawansowana 21-45 jakaś inna pomiedzy 46-75 i początkujący 76+
Sekcje, to temat naprawdę rzeka. Nie chce graczy przydzielać automatycznie, bo każdy z osobna inaczej widzi swój byt w grze. Dotychczasowe serwery pokazały, że zawsze jest grupa graczy, która grą się nie bawi, a rywalizuje bez skrupułów, jest też grupa, która się bawi bez najmniejszego parcia na wynik, tacy gracze tworzą zwykle zżyte grupki społeczne i trzeba pozostawić im wolność wyboru. Aby sekcje nie wyglądały jak dotychczas została stworzona rywalizacja pomiędzy nimi, a o wyniku będzie decydował najniższy indeks 5 najlepszych hodowców sekcji. Sekcje by w ogóle pojawić się na liście oddziałowej będą musiały posiadać przynajmniej 15 graczy i nie więcej niż 25. Dla znudzonych prezesów pojawi się opcja rozwiązania sekcji. Członkowie najlepszych sekcji będą otrzymywać nagrody w postaci monet na koniec sezonu. Z resztą każdy gracz będzie w czasie sezonu mógł wywalczyć nawet kilkanaście monet, czołowi gracze kilkadziesiąt, co sprawi, że opcje premium będą dostępniejsze dla znacznie większej rzeszy graczy bez inwestycji własnych środków.
seba2203 napisał(a):Ciekawe ile monetki będą kosztowały, może powie Pan, tak jak już prosiłem?
Cena monet nie ulegnie zmianie.