Administrator napisał(a):Witam,
Postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania.
Na wstępie napiszę tylko, że rewolucji w grze nie będzie, bo gra ma pozostać prosta, wiele rzeczy, które przedstawiliście w tym temacie znajduje się już w polskimlotniku i czas pokazał, że nie wszystkim one odpowiadają, jedna gra przypadła do gustu bardziej wymagającym graczom, a druga satysfakcjonuje tych mniej wymagających, osobiście uważam, że prostota jest bardzo dobra, ale rozumiem też oczekiwania wytrawnych hodowców.
A teraz odpowiadając na konkretne pytania:
-zdjęcia, obecnie jest ich w grze 1200-1300, oczywiście bazę można powiększać, ale nie dysponuje odpowiednim materiałem, owszem kilka osób zdjęcia przesłało, ale nie posiadały one odpowiedniej perspektywy lub po prostu jakości. W grze mamy kilkanaście słabej jakości zdjęć i efekt jest taki, że każdy gołębi z brzydkim avatarem się chętnie pozbywa i chyba nie o to chodzi by kolejne takie fotki trafiały na serwer. Jeżeli otrzymam odpowiednie zdjęcia z oświadczeniem to naprawdę nie ma problemu bym umieścił je w grze.
- rywalizacja między oddziałami jest niemożliwa, podzielmy 300 aktywnych graczy na 16 oddziałów, sekcje i okaże się, że każdy jest mistrzem własnego podwórka, gdybyśmy dysponowali bazą 3 tysięcy graczy, to wtedy owszem, z resztą gra jest do tego przygotowana od dawna (po to zostały wprowadzone oddziały) ale takie rozwiązanie w chwili obecnej jest nierealne.
-kantor w dwie strony? Czemu nie, ale komu ma to służyć? Poddam coś Waszej analizie:
€ 10 478 893
2 € 9 615 246
3 € 9 150 587
4 € 5 966 155
5 € 5 429 20
100. € 83 110
500. € 2 317
Wymieńcie to na monety, nawet przy założeniu, że 1 monetę kupujecie za 10tys € i odpowiedzcie mi jak wtedy wyglądałaby rywalizacja? Rozumiem, że gracze z odległych miejsc rankingowych szukają "promocji i okazji" dla siebie, ale ta zmiana ich nie zapewni, to strzał w kolano i gwoźdź do trumny całego projektu. Większa ilość monet na serwerze sprawia jedynie podniesiecie cen gołębi, które i tak są wysokie.
- obce gołębie w gołębniku? Nie dublujmy polskiegolotnika, z resztą po głębszym zastanowieniu żałuje, że tam to sie pojawiło, bo to jakby promowanie "łapaczy".
-wybór karm? Ok, ale na co miałyby wpływać, skoro jest jedna prosta metoda lotowa? Znowu PL się kłania...
+dodatkowe urozmaicenia zajmujące czas w grze? W zasadzie czemu nie, ale co autor tego wpisu ma na myśli? Dodanie Black Jack'a? Gry karciane? Czy coś, co zmusi graczy do wielkiej aktywności by zając przyzwoite miejsce w klasyfikacji? Tej drugiej opcji bym nie chciał, bo będę powtarzał do znudzenie, nie robimy tu PL.
Mam nadzieje, ze udzieliłem satysfakcjonującej odpowiedzi i zapraszam do dyskusji.
<===================================================================================================>
Teraz parę kwestii ode mnie.
Wiem, że dla wielu kosmetyka gry jest najważniejsza, natomiast dla mnie ważniejsza jest mechanika.
Od kilku miesięcy obserwuje trendy w grze i doszedłem do kilku refleksji.
1. Gubienie się ptaków podczas lotów/treningów było trochę za duże i zdecydowałem o trzykrotnym zmniejszeniu współczynnika gubienia się gołębi, oczywiście podana wartość dotyczy najlepszego gołębia i szansa wzrasta z spadkiem potencjału. Zmiana obowiązuje od dnia dzisiejszego tj. 9.05.2017r.
2. Wzrost potencjału, uważam, że jest zdecydowanie za szybki i należy go zredukować do maksymalnie 3-5 oczek na sezon, ale nie chce w tej kwestii podjąć decyzji bez konsultacji z Wami, więc proszę o komentarze.
3. Przychylając się do prośby autora, jeszcze dziś wieczorem, najpóźniej jutro do południa podam zasady rywalizacji WG, tym razem regulamin mocno będzie się różnił od poprzedniego, nagrodami będą gołębie w grze, a wpisowe będzie akceptowalne przez większość graczy.
Użytkownicy przeglądający ten dział: davy_agten, papers35, vivero i 32 gości